Reklamacje i zwroty
05-082 Babice Nowe
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
Przysługuje w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Zamawiający (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Zamawiającego płatności.
Należy jednak zwrócić uwagę, że:
prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach serwisu dekotapety.pl nie przysługuje Zamawiającemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
Firma Dekosfera Adam Piechociński sprzedaje produkty które są wyprodukowane na indywidualne zamówienie klienta, dotyczy to między innymi rozmiaru produktu (wydruku) dostosowanego do wymogów i potrzeb klienta, indywidualnego wzoru wybranego przez klienta, materiału z którego zostanie wykonany produkt, rodzaju mechanizmów, ich koloru itp.
Produkcja każdego wyrobu realizowana jest indywidualnie od podstaw wg zlecenia i specyfikacji Zamawiającego co ma służyć zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Reklamacje:
Pomimo, że dokładamy najwyższych starań o jakość wydruków, drobne różnice w kolorystyce gotowego produktu a obrazu widzianego na Państwa monitorach mogą występować, są związane z indywidualnym ustawieniem monitorów i nie podlegają reklamacji.
Firma Dekosfera Adam Piechociński zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotów sprzedaży bez jakichkolwiek wad z wyłączeniem tych wskazanych w ofercie.
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@dekotapety.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.